Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна гарнитура капак клапани 1.9 jtd 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна гарнитура капак клапани 1.9 jtd 8v

    Загубата на масло е около 500-700 мл. за 3000 км. блока е целия омаслен изглежда главния теч е от въпросната гарнитура, почти по целия контактен ръб на капака с блока.
    Порових се и открих това:
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...ml?language=en
    За 166 2.4 е, но едва ли има някаква разлика.
    Изглежда няма нищо сложно, освен да се внимава с пристягането на болтовете... Предстой да я сменя тази гарнитура, но преди това малко съвети няма да са излишни.
    Какви са вашите препоръки?
    Ще кача снимки от процедурата.

    Поздрави на всички!
    146 1.3 боксер 1996г.
    156 SW 1.9 JTD 8V 2002

  • #2
    Няма извънземни неща в смяната. Почистваш хубаво улея на капака, където влиза гарнитурата, почистваш хубаво главата, там където ляга гарнитурата, мажеш я съвсем лекичко с масло преди да я сложиш и това е. Болтовете като цяло няма какво да им стане от стягане, защото има втулки в капака и колкото и да стягаш, няма да го счупиш, но все пак не се отпускай. Има и точен момент на стягането им, но не го помня сега.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

    Comment


    • #3
      Наистина не беше нещо сложно. Изкефих се много, че имаше оригинална гарнитура в магазина.
      Италианците бяха забравили едната оригинална скоба под капака, тракала е там от последната смяна/ремонт, неясно колко години.

      Оправих и клаксона, имах абсолютно същия проблем като описания тук:
      https://www.alfaworkshop.co.uk/156_horn_problem.shtml

      Поздрави на всички!
      Attached Files
      146 1.3 боксер 1996г.
      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

      Comment


      • #4
        Колега на колко километра ти е ангренажният ремък?
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
          Колега на колко километра ти е ангренажният ремък?
          На 3000.
          Защо?
          146 1.3 боксер 1996г.
          156 SW 1.9 JTD 8V 2002

          Comment


          • #6
            Може да е от снимката но много отпечатани ми се струват зъбите.
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
              Може да е от снимката но много отпечатани ми се струват зъбите.
              Сега съм в нов филм... възможно ли е да не е зацепена правилно?
              ... и от това да е повишения разход?
              Има ли в елърн упътване за проверка зацепването на ремъка?
              146 1.3 боксер 1996г.
              156 SW 1.9 JTD 8V 2002

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от markoff Покажи съобщение
                Има ли в елърн упътване за проверка зацепването на ремъка?
                Да, има. Трябва ти приспособлението за фиксиране на КВ и после гледаш маркерите на ремъка дали съвпадат с тези на ангренажните колела. Това е според официалната инструкция.

                Дори и да не се фиксира КВ, съвпадението на маркерите при ГМТ е добър ориентир.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:25.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Да, има. Трябва ти приспособлението за фиксиране на КВ и после гледаш маркерите на ремъка дали съвпадат с тези на ангренажните колела. Това е според официалната инструкция.

                  Дори и да не се фиксира КВ, съвпадението на маркерите при ГМТ е добър ориентир.
                  Мисля, че се ориентирах, но няма как да се види със свалянето на 1-2 капака... явно трябва да се демонтира колелото и подкалника.
                  146 1.3 боксер 1996г.
                  156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от markoff Покажи съобщение
                    Мисля, че се ориентирах, но няма как да се види със свалянето на 1-2 капака... явно трябва да се демонтира колелото и подкалника.
                    И демпферната шайба. Наистина малко съмнително изглежда, толкова гладък и толкова добре отбелязани зъбите по него, но може заради самата снимка да изглежда така.
                    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                    Comment


                    • #11
                      След подмяната гарнитурата на капака продължава да тече, много по-малко, но...
                      Препоръките в останалите теми за силикон не са безпочвени.
                      Знаете ли какъв силикон трябва да се ползва?
                      146 1.3 боксер 1996г.
                      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                      Comment


                      • #12
                        Знаем- Виктор Рейнц температуроустойчив

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
                          Знаем- Виктор Рейнц температуроустойчив
                          Благодаря!
                          Вероятно е това?
                          Attached Files
                          146 1.3 боксер 1996г.
                          156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                          Comment


                          • #14
                            На 1.9 мотора са два модела гарнитури, много внимателно се работи с тях защото се чупят ушите
                            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                            Comment

                            Working...
                            X